понеділок, 18 січня 2021 р.

 





1. Я досліджую світ
Тема: Голоси вітру. Як сприймати невідоме?
Щодня ми відчуваємо на собі його силу. Нам важливо знати північний він чи південний, теплий чи холодний, сильний чи помірний. Сьогодні ми поговоримо про вітер. Дізнаємося, які бувають вітри та чи вміє вітер співати.
Переходь за посиланням та опрацюй цікаві завдання.

https://svitdovkola.org/3/lessons/18.1
2. Математика
Тема : Усне додавання і відніманняв межах 1000. Вирази виду 300+500, 600-400.
Переглянь відео про додавання та віднімання круглих сотень.
Попрацюй на сторінках підручника та виконай цікаві вправи.



3. Українська мова
Тема: Розвиток мовлення. Опис предмета.
Сьогодні ми будемо вчитися писати твір-опис.
Переглянь відео.
— Відгадайте загадку і дізнайтеся, кого ми будемо описувати.

 Знаю я слово, у цілому світі

 Краще й тепліше від сонця і квітів.

Слово це пестить, голубить і гріє,

В душу дитячу вселяє надії.

Помандрувало від роду й до роду

 І освятило людину й природу. (Мама)

— Мама — порадниця і рятівниця, її сердечність, ніжність, душевна теплота — особливі. Таких немає ні в кого. Материнська любов не знає зради. Вона довічна, непідкупна, істинна. Сьогодніми з вами будемо писати твір про маму.

- Прочитайте прислів'я про маму та поясніть як ви їх розумієте:

  • Нема того краму, щоб купити маму.
  • Матері ні купити, ні заслужити.
  • Нема у світі цвіту цвітнішого над маківочки, нема ж і ріднішого над матіночки.
  • Материн гнів — як весняний сніг: рясно випаде, та скоро розтане.
  • Мати однією рукою б’є, а другою гладить.
  • На сонці тепло, а біля матері добре.
  • Дитина плаче, а матері боляче.
  • У дитини заболить пальчик, а у матері — серце.
  • У кого є ненька, в того й голівонька гладенька.

-Дайте відповді на запитання та пригадайте:

— Що таке текст?

— Які є типи текстів?

— Які питання можна поставити до тексту-опису?

— Які частини має текст-опис?

1) Частина, у якій передано загальне враження про предмет. (Зачин)      

 2) Частина, у якій розкрито ознаки предмета.(Основна частина)

3) Висновок. (Кінцівка)

— Для того щоб легше було описувати маму, пригадайте як вона виглядає.

— Які порівняння доберете ви, описуючи свою маму?

— Із чим можна порівняти мамині очі, усмішку, волосся, обличчя?

— Прочитайте  вірш.

Моя матуся — це струнка тополя,

Троянда пишна,

Світла, як весна.

Щоранку проводжа мене до школи,

Благословля на навчання вона.

— Із чим порівняно у вірші маму?

— А які порівняння для своєї матусі оберете ви?

— Прочитайте опорні слова й прикметники, які допоможуть вам яскравіше написати текст-опис.

Опорні слова

Очі: добрі, ласкаві, люблячі, мудрі, ніжні, розумні, блакитні,мов небо, як два бездонні озерця, …

Обличчя: кругле, світле, смагляве, …

Волосся: довге, коротке, блискуче, кучеряве, як стигле колосся,.

Усмішка: радісна, щаслива, весела, незрівнянна, …

Руки: працьовиті, лагідні, ніжні, теплі, …

Зразок твору-опису

Моя матуся

 Мою матуся звати Галина. Вона дуже вродлива. У мами смагляве, завжди усміхнене обличчя. Золотаве, мов стиглий колос, волосся опускається до плечей. Усмішка у матусі ніжна, мрійлива.
           
Я люблю дивитися в її блакитні, схожі на бездонні озерця, очі. Її невтомні ласкаві руки пестять і голублять мене. Моя рідненька матусю, ти найкраща у світі. Я дуже люблю тебе!

Напиши власний твір-опис "Моя матуся", та надішли на перевірку.

4. Я досліджую світ

Тема: Інформація нашвидкоруч. Як сприймати невідоме?

На сьогоднішньому уроці ми разом із жевжиками поглибимо свої знання про інформацію та дізнаємось, чи завжди інформація буває достовірною.

Переходь за посиланнямта дізнавайся багато цікавого:

https://svitdovkola.org/3/lessons/18.2


Немає коментарів:

Дописати коментар

5 березня

  1. Я досліджую світ  Тема:  Найстаріше в Україні озеро.  Що приховує довкілля? Любі діти, ми продовжуємо подрожувати Сумщиною, а куди саме...